У разі виявлення неповної комплектації або пошкодження товару, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, зателефонувавши нам за телефонами:
Будь ласка, повідомте наc, щоб ми повернули вам кошти в разі передплати, або надіслали товар ще раз.
Щоб максимально швидко вирішити спірну ситуацію, ми радимо телефонувати нам одразу на Новій пошті при отриманні посилки.
Будь ласка, забирайте товар з поштового відділення в той самий день, коли отримаєте повідомлення про прибуття товару на відділення. Ми відправляємо живі рослини, тому важливо, щоб вони якнайменше знаходились на відділенні і потрапили до вас у найкращому стані.
Якщо посилку не забрано в той же день, ми не можемо гарантувати якість. До пошкодженого товару відносяться зламані рослини або рослини, що загинули. Не відноситься зів’явша розсада, оскільки вона транспортувалася та потребує відновлення. Вам необхідно полити та поставити її в прохолодне місце на 5-7 годин.
Ми гарантуємо упаковку, яка забезпечить цілісність і збереження товару під час транспортування.